Tuesday, August 4, 2009

~ KaJiAn LaPaNgaN SIW 502 ~

Kumpulan kami merupakan kumpulan ke-4 yang akan melakukan perbincangan dan perdebatan dalam kurus Pengurusan Pembangunan Islam. Kumpulan kami telah memilih institusi perhotelan sebagai subjek kajian.

tajuk kajian kami ialah: Kajian Kes: Etika Pengurusan Islam Dalam Institusi Perhotelan: Hotel El-Zahra Inn, Sungai Petani.

sebagai langkah permulaan, saya telah ditugaskan untuk menghubungi pihak hotel untuk mendapatkan persetujuan mereka dan berikut ialah bukti e mail tersebut. Kami masih lagi menunggu jawapan daripada En Khir Juhari berkenaan permohonan kami itu.

e mail yang dihantar ke En Khir Juhari



kertas cadangan yang merangkumi aturcara, soalan survei

surat permohonan dr ketua kumpulan untuk melakukan kajian

surat keizinan mengadakan kajian lapangan dari pusat pengajian

saya tidak dapat menghubungi En Khir untuk maklumat lanjut kerana saya telah kehilangan suara selama 2 hari akibat batuk & sakit tekak maka kak Shafiza telah membantu saya(TQ2)....kami masih lagi menunggu jawapan daripada pihak pengurusan hotel dan berdoa agar semuanya berjalan dengan lancar. Kami merancang untuk melakukan kajian lapangan pada 9 Ogos ini namun semua itu masih dalam perancangan dan ia memerlukan persetujuan pihak hotel.

p/s: macam mana la erk nak debat bab ni??huhuhu bimbang2x...harap2 semuanta berjalan lancar



No comments:

Post a Comment

MuTiaRa KaTa

Kebajikan yang ringan adalah menunjukkan muka berseri-seri menunjukkan kata-kata lemah lembut

Berakhlaklah dgn AKHLAK ALLAH(asma ul husna)

Orang yg TAKUT kpd ALLAH ialah org BERILMU

Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya. (Hamka).

Tujuan agama yang benar dan ilmu yang benar hanyalah satu iaitu menuju kebenaran yang mutlak.Ilmu untuk mengetahui dan agama untuk merasai.Ilmu untuk bendanya dan agama untuk jiwanya. ( Hamka ).

Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat (Khalifah Abdul Malik bin Marwan)

background blog

Followers