Tuesday, August 11, 2009

~Konvokesyen~

Minggu ini adalah minggu konvosyen USM. Upacara Konvokesyen Ke-40, Universiti Sains Malaysia (USM) akan bermula pada hari Rabu, 12 Ogos 2009 dan berakhir pada hari Ahad, 16 Ogos 2009 di Dewan Tuanku Syed Putra, USM, Pulau Pinang.
Perasmian ConvEx akan diadakan pada hari Selasa, 11 Ogos 2009, jam 10.00 malam.




Maka dengan segala dukacitanya mengumumkan...kelas ISDEV sepanjang minggu ini diBATALkan......huhuhuhu marilah ramai-ramai kita memeriahkan tapak konvo..jangan membazir apabila membeli belah...beli mengikut keperluan dan kemampuan.....
Sidang Ketiga, Khamis, 13 Ogos 2009,
9.00 pagi
Pengerusi: Tan Sri Razali Ismail
SM Sains Kemasyarakatan
p/s: Tahniah kepada Lenny, Che Khadijah, Salima, Ieffa dan Rizal...semoga konvokesyen ini akan mejadi pencetus kepada semangat kalian dalam meneruskan pengajian ISDEV...



Raidah mohon sekiranya ada nama rakan2 yang konvo yang raidah tidak nyatakan...semoga segala apa yang dicitakan diberkatiNya dan dimakbulkanNya....amin..















No comments:

Post a Comment

MuTiaRa KaTa

Kebajikan yang ringan adalah menunjukkan muka berseri-seri menunjukkan kata-kata lemah lembut

Berakhlaklah dgn AKHLAK ALLAH(asma ul husna)

Orang yg TAKUT kpd ALLAH ialah org BERILMU

Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya. (Hamka).

Tujuan agama yang benar dan ilmu yang benar hanyalah satu iaitu menuju kebenaran yang mutlak.Ilmu untuk mengetahui dan agama untuk merasai.Ilmu untuk bendanya dan agama untuk jiwanya. ( Hamka ).

Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat (Khalifah Abdul Malik bin Marwan)

background blog

Followers